Společnost RESIDOMO pronajímá byty i během stavu nouze

5. květen 2020

Vyhlášení nouzového stavu a s tím související přijatá opatření jsou pro nás všechny novou a nečekanou skutečností. Pandemie koronaviru se dotkla každého z nás, dopadla na jednotlivce, rodiny i celé firmy. Společnost RESIDOMO dělá vše pro to, aby následky krizového stavu nájemníci pociťovali co nejméně.

Na prvním místě byla snaha všechny nájemníky co nejlépe ochránit a snížit riziko dalšího šíření koronaviru. Znamená to například používání speciálních dezinfekčních prostředků při úklidu, zintenzivnění úklidu společných prostor, pravidelnou dezinfekci výtahů atd.  „Pokračujeme v mimořádných opatřeních přijatých v souvislosti s pandemií koronaviru, snažíme se co nejlépe ochránit naše klienty před nákazou a například výtahy jako malé prostory, ve kterých se vystřídá větší množství lidí za krátkou dobu, se dezinfikují třikrát týdně. Náklady na zvýšený úklid jsou v plné výši hrazeny společností RESIDOMO,“ uvedla mluvčí společnosti Kateřina Piechowicz.

Servis pro nájemníky je zajištěn

Společnost RESIDOMO musela přistoupit k řadě preventivních kroků. „To, že jsme byli nuceni uzavřít svá klientská centra, ale neznamená, že nájemníci nemají zajištěn servis. Zjednodušili jsme proces prodloužení smlouvy a maximálním způsobem se snažíme zachovat standardní úroveň kvality našich služeb. Veškeré potřebné písemnosti zasíláme poštou, případně e-mailem, personálně je posílena Linka Residomo 840 114 115, která je k dispozici od pondělí do pátku od 7:00 do 18:00 hodin, i nonstop Havarijní linka 840 113 344, napsat nám můžete na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.,“ pokračuje Kateřina Piechowicz. Výkon údržby v bytech byl omezen pouze na nutné opravy, každý z pracovníků musí denně potvrzovat svůj zdravotní stav i to, zda se nepotkal s někým v karanténě. I nadále jsou řešeny všechny havarijní stavy, postupuje se však dle určitých priorit a tedy i omezení. Dodržována jsou všechna doporučená bezpečnostní opatření. „Všechny nájemníky chci ujistit, že se i přes tyto kroky snažíme maximálním způsobem zachovat standardní úroveň kvality našich služeb, každé z přijatých opatření je tu kvůli jejich ochraně a k ochraně našich zaměstnanců,“ řekl generální ředitel společnosti RESIDOMO Jan Rafaj.

Společnost RESIDOMO nezapomněla ani na nájemce komerčních prostor, program pomoci se týká slev z nájmu, odkladu plateb a dalších možných úlev, jak nájemcům jejich situaci usnadnit.

Haló, nejste sami!

Pandemie koronaviru výrazně zasáhla do života seniorů, kteří patří mezi zvlášť rizikové skupiny. Od konce března funguje projekt mimořádné telefonní linky s názvem „Haló, nejste sami!“, speciálně proškolení studenti psychologie a příbuzných oborů Ostravské univerzity aktivně kontaktují nájemníky RESIDOMO nad 70 let věku, aby jim v této obtížné době pomohli překonat pocit osamělosti a úzkosti. Během prvních čtyř týdnů od jeho spuštění se podařilo telefonicky zkontaktovat více než 4 000 osamělých seniorů a nabídnout jim tak pomocnou ruku ve formě tolik potřebné komunikace. „Ohlasy jsou velmi pozitivní, senioři přijali projekt s nadšením, někdy dokonce až s dojetím. Mnozí z nich také uvedli, že tento kontakt, byť jen prostřednictvím telefonu, pro ně představuje ojedinělou příležitost, jak si s někým po delší době popovídat,“ poznamenala Kateřina Piechowicz.

Bezpečný pronájem i během pandemie

I nadále je možno si u společnosti RESIDOMO pronajmout byt. Prohlídka je individuální, bezkontaktní a bezpečná, zájemce na místě obdrží instrukce od obchodníka a klíče od bytu určeného k jeho soukromé prohlídce, spojení mezi nimi je telefonické, obchodník poskytuje veškeré potřebné informace a odpovídá na případné dotazy. Existuje i možnost videoprohlídky bytu stejně jako možnost uzavření nájemní smlouvy bez nutnosti podpisu její papírové formy. Bezpečně a hlavně rychle si tedy můžete pronajmout byt i v této době nouzového stavu.