Na závěr roku pojišťovny zveřejňují perličky z nehod svých klientů

Ani během právě končícího roku neměli v pojišťovnách nouzi o různá kuriózní hlášení nehod svých klientů. O některé z nich se podělily pojišťovna UNIQA a ERV Evropská pojišťovna.

„My v UNIQA každoročně sbíráme originální a vtipná vyjádření našich zákazníků, kterými komentují vzniklé škody. Blížící se Silvestr je podle nás ten nejvhodnější termín k publikaci některých zvláště podařených,” uvedla mluvčí pojišťovny Eva Svobodová.

  • Na výtku pojišťovny, že klient po střetu svého vozu s divočákem nepostupoval správně při odstranění mrtvého zvířete z vozovky, reagoval lakonicky: „Nejsem Bivoj.“
  • Jak došlo ke zranění klienta líčí jeho manželka: „Při našem tradičním vánočním polibku pod větví jmelí připevněnou na lustru manžel při své výšce o větev zavadil, tím rozhoupal lustr, který se mu následně zřítil na hlavu. Já stihla uskočit.“
  • Z informace klienta po vloupání do chaty: „Napřed jsem to, že u nás byl zloděj, přijal celkem s klidem. Nebylo to poprvé a tenhle neudělal v chatě ani velký nepořádek. Opravdu mě nadzvedl až fakt, že zmizely všechny moje tuňákové konzervy. A taky mi přeladil kanály na televizi.“
  • Z hlášení škody po krupobití: „Kroupy nám poškodily tři střešní okna, jsou na výměnu. Ať se likvidátor zastaví, předám mu ty kroupy. Posbírala jsem je do mrazáku.“
  • Jak došlo k poškození vozidla zaparkovaného před domem: „Auto mělo smůlu, bylo v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Moje přítelkyně se se mnou bleskově rozcházela a všechny moje věci vyhazovala oknem ze 2. patra. Dokud házela oblečení, tak to šlo. Ale nakonec letěla i tenisová raketa, obraz a pánvička na steaky.“

Co všechno potkalo při cestování klienty ERV Evropské pojišťovny

Příběhy klientů redakci přiblížil Vlastimil Divoký:

  • Na dovolené v Tunisku spadla při pobytu u bazénu klientovi na hlavu velká kovová cedule se symbolem „Zákaz skákání“, která se uvolnila poryvem větru. Klient měl tržnou ránu na hlavě, kterou bylo třeba zašít.
  • Muž středního věku uklouznul v USA na náledí. Při pádu si vykloubil ruku a navíc si zlomil 3 žebra, protože upadl na termosku, kterou měl v batohu.
  • Tři mladé ženy jely na dovolené v Bulharsku na tobogánu, kam je vpustil pracovník hotelového aquaparku. Bohužel tam však nebyl dostatek vody, takže všechny utrpěly bolestivé odřeniny na pozadí a loktech.
  • Klientka musela zrušit svou dovolenou hned po jejím nákupu, protože si ještě v pobočce CK, kde si ji zařídila, zlomila nohu v kotníku, když přehlédla schod.
  • Na dovolené v Bulharsku klient ve spánku roztrhal deku, kterou byl přikrytý. Navíc poškodil židli, a když se ji následně pokoušel opravit, zničil ji ještě více.
  • Klient se koupal v hotelové vaně. Chtěl se posadit, zapřel se nohama do čela vany, jenže ta tlak nevydržela a praskla. Kromě prasklé vany jsme hradili i opravu vytopeného pokoje.
  • Klientka si v Madridu půjčila elektrickou koloběžku. Když na ní jela, přehlédla níže položenou větev a po pádu utrpěla mnohačetné pohmožděniny.
  • Při snowboardingu v Itálii si klient pádem vyhodil rameno. Byl odborně ošetřen v blízké nemocnici a zůstával v penzionu. Jenže následující den uklouzl na schodech a rameno si vykloubil znovu. Celá procedura s ošetřením se tak opakovala.
  • Při opalování na pláži v Řecku klientka dvakrát přisedla čmeláka, který ji pokaždé píchnul do hýždí. Po původním ošetření domácí pálenkou místo vpichu napuchlo a klientce jsme zařídili odpovídající ošetření a injekci.
  • Klienti byli na výletech na velbloudech. Jeden velbloud zkolaboval, druhý, který k němu byl přivázán, se z toho splašil a shodil našeho klienta na zem. Přivolaný doktor si poradil s vyraženým dechem i pohmožděnými žebry a zády klienta.

Na co ani to nejlepší cestovní pojištění nestačí

  • Dvě klientky ERV Evropské pojišťovny podcenily v Rakousku výstup na ferraty, a když zdolaly jeden úsek, nevěřily si na další cestu. Kontaktovaly záchranáře, kteří poslali vrtulník. Když po nás chtěly tento zásah proplatit, ukázalo se, že si pojištění cíleně sjednaly až ve chvíli, kdy čekaly na vrtulník.
  • Klientka měla pozitivní test na covid-19 v Itálii, kde měla nastoupit na výletní loď. Proto chtěla uplatnit pojištění storna. Jenže žádné neměla, tak si ho po oznámení výsledku testu v Itálii účelově dokoupila. Už to samo by byl problém, ale klientka si navíc sjednala jen cestovní pojištění bez pojištění storna.
  • Klient chtěl proplatit letenku a část dovolené, protože se vrátil do ČR, aby si vyzvedl svůj kufr. Po příjezdu do Egypta totiž zjistil, že má s sebou místo svého kufr své přítelkyně, která nemohla odcestovat.
  • Na dovolené v Turecku si klient uštípl kousek zubu. Odmítal se ale podrobit ošetření v místě, protože nevěří místním zubařům. Když se vrátil do ČR, žádal po nás proplacení částky, kterou nám ušetřil za to, že se šel ošetřit až v ČR.
  • Klientovi nedorazila včas zavazadla na dovolenou v Kostarice. Dokoupil si proto nutné věci, a aby je měl v bezpečí, přikoupil si také malý trezor. Náhradní osobní věci jsme samozřejmě proplatili, ale trezor ne.
  • Klient chtěl stornovat zájezd, protože poslal peníze na jiný účet. I když peníze získal zpět, na cestu už nechtěl odletět. Špatný účet pro něj bylo jasné znamení, že nemá nikam cestovat.

(mabys, zdroj: novinky.cz)

Příbuzné články