Češi našli náhradu za Chorvatsko. Na všechny zájemce se letos nedostane

Díra v zahradě nebo standartní výbava

O bazénu se dříve říkalo, že je to jen díra v zahradě. To už dnes dávno neplatí a bazén je dominantním prvkem zahrady. Lidé řeší, jak bude finální produkt vypadat, je to prestižní záležitost. Dokonce mezi sousedy vládne i určitá rivalita, čí bazén je hezčí. Lidé si začali uvědomovat, na jak dlouho investici do bazénu dělají. 

Tak jako před šedesáti lety byla garáž standartní součástí domu, dnes je tímto prvkem bazén.

Zastřešení nebo klasika

Trendy jsou tzv. přelivové bazény připomínající hotelové prostředí. Jsou kryté nízkými designovými stříškami v různých barvách, které ladí k domu nebo k ostatním prvkům zahrady. TOP produktem je také bílý bazén se slanou vodou.

Hygiena na prvním místě

Dalším hlavním trendem je zejména v současné době hygiena při koupání. Ta se dnes skloňuje ve všech oblastech. Hovoří se o ní v médiích, ale na hygienu v souvislosti s bazény se často zapomíná. 

Téměř vyprodáno

To, že Češi, kteří nemohou v pandemii cestovat vybavují své zahrady bazény potvrzují mnozí prodejci. Bazény na letošní léto jsou už skoro vyprodané a za loňský rok hlásí jeden z největších evropských výrobců dokonce rekordní tržby. (sd, ilustrační foto)